نوشته شده توسط : fereshteh

 

آیا تا به حال  به راه اندازی VOIP برای  یکپارچه سازی سیستم های تلفنی سازمان خودفکر کرده اید ؟

 

بسیاری از شرکت ها که دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند برای استفاده از ارتباطات صوتی قابل مدیریت ، ترجیح می دهند که از خدمات VOIP استفاده کنند. سیستم VOIP مبتنی بر شبکه است به همین خاطر می توان  از تمامی ظرفیت های شبکه استفاده کرد و همچنین می توان صوت ، تصویر و دیتا را رد و بدل کرد . راه اندازی VOIP امکانات جالب و متفاوتی دارد که بسیاری از مدیران را  ترغیب می کند که از این تکنولوژی بهره مند شوند.

راه اندازی VOIP

اگر قصد دارید   VOIP  را نصب کنید هانی تک به شما پیشنهاد می کند مطالب زیرا را مطالعه کنید ، شما را در تصمیم گیری و انتخاب دقیق تر راهنمایی می کند .

 

نصب VOIP با روش هایی متعددی قابل انجام می باشد . نوع ساختار سازمانی شما  و امکانات مورد نیاز شما می تواند روش پیاده سازی مرکز تلفن ویپ را تعیین کند .

 

سه روش  از انواع روش هایراه اندازی ویپ را به شما توضیح می دهیم تا بتوانید برای تصمیم گیری راه حلی مناسب انتخاب نمایید :

 

در صورتی که قصد راه اندازی VOIP  را دارید در اولین قدم شما می بایست زیر ساخت شبکه ای خود را کاملا پایدار فراهم سازید . VOIP نیاز به شبکه مجزا ندارد و بر روی شبکه فعلی شما نیز قابل اجرا می باشد ، اما پایداری زیر ساخت شبکه ای نقش بسیار مهمی در کیفیت ویپ و مرکز تلفن شما خواهد داشت . با فراهم سازی زیر ساخت شبکه ، خرید گیتوهای لازم و گوشی های IP Phone قادر خواهید بود نصب VOIP را شروع نمایید . با تمام شدن پروژه شما از مزایای  VOIP در مرکز تلفن خود بهره مند خواهید شد و یک سانترال هوشمندراه اندازی کرده اید .

 

اگر در حال حاضر از یک دستگاه سانترال آنالوگ استفاده می کنید و تمایل دارید از امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی VOIP بهره مند شوید و قصد تعویض تلفن های خود را نیز ندارید ، پیاده سازی این سناریو مشروط نصب VOIP بر اینکه دستگاه سانترال با کارت های IP امکان خروجی شبکه را فراهم سازد امکان پذیر خواهد بود . در این صورت با در نظر گرفتن یک سرور ، مرکز تماس ویپ نرم افزاری ، راه اندازی خواهد شد و با ارتباط سیستم VOIP و دستگاه سانترال آنالوگ ، شما از امکانات یک سیستم VOIP نظیر صف انتظار تماس ، نظرسنجی پس از تماس ، گزارشات تماس ، ضبط مکالمات و ده ها قابلیت دیگر برخوردار خواهید شد .

 

ممکن است شما در حال حاضر از دستگاه سانترال آنالوگ استفاده کنید اما این دستگاه امکان خروجی شبکه نداشته باشد یا توانایی خرید تلفن های تحت شبکه را نیز نداشته باشید و یا زیر ساخت شبکه ای پایدار درون مجموعه فراهم نباشد که در این صورت شما با استفاده از گیتوهای FXS و یا اصطلاحا مبدل های آنالوگ به دیجیتال می توانید نصب VOIP را پیش ببرید و پروژه خود را راه اندازی نمایید.

 

حال شما قادر خواهید بود با توجه به بودجه موجود و زیر ساخت های داخل سازمانی خود یک روش را برای اجرا برگزینید . اما با توجه به اینکه این سیستم کامل تخصصی بوده و نیاز به مشاوره های فنی کامل تری دارد ، هانی تک آمادگی دارد تا با مشاوره ی تخصصی رایگان تلفنی و حضوری به شما کمک نماید تا سیستمی مطمئن پیاده سازی نمایید . مرکز تلفن تحت شبکه هانی تک دارای امکانات کاربردی بوده که تلفن گویا ، اپراتوری خودکار ، اطلاع رسانی هوشمند ، فکس نرم افزاری ، ضبط مکالمات تلفنی ، صف انتظار تماس ، نظرسنجی تلفنی ، اعلام کد اپراتوری قبل از پاسخگویی ، اتصال به CRM و نرام افزارهای اداری و ارتباط داخلی بین دفاتر و شعب ، برخی از ده ها قابلیت این سیستم می باشد .

 

هانی تک با دارا بودن تیم متخصص راه اندازی VOIP می تواند پروژه های مورد نظر شما را با هر یک از سناریو های مذکور و سناریوهای پیشنهادی قابل اجرا پیاده سازی نماید . مشاوره از کارشناسان ما رایگان بوده همین الان می توانید با ما تماس حاصل فرمائید.

نصب VOIP

 

در زیر به مقایسه کاربردهای راه اندازی VOIP تلفن IP با سیستم های تلفن قدیمی می پردازیم :

 

 

1 - راه اندازی VOIP  ساختار ساده تری نسبت به سیستم های تلفنی قدیمی دارد

 

نرم افزار سیستم تلفنی VOIP بر روی یک کامپیوتر  نصب می شود و هر شخصی قادر است  آن را یاد بگیرد و نصب VOIP را پیکربندی کند . در صورتی که سیستم های تلفنی قدیمی به علت پیچیدگی به یک نفر احتیاج دارند که نصب آن را به صورت کامل  آموزش دیده باشد .

 

 

2 – نصب VOIP ، به علت رابط گرافیکی تحت وب مدیریت آسانی را ایجاد می کند

 

 رابط گرافیکی تحت وب این امکان را به سیستم تلفن ویپ  می دهد که ، سیستم تلفنی خود را به راحتی پیکربندی کنید . در سیستم های قدیمی استفاده از رابط های طراحی شده بسیار دشوار است و فقط اشخاصی که نصب آنها را بصورت حرفه ای آموزش دیده باشند می توانند استفاده کنند.

 

 

3 – راه اندازی VOIP و کاهش  هزینه های تلفنی

 

با راه اندازی VOIP می توانید هزینه های تلفنی خود را تا حد قابل زیادی کاهش دهید و یا حتی هزینه ها را به صفر برسانید . با راه اندازی تلفن IP برای مسافت های طولانی ، با نصب VOIP بین  شعب و دفاتر خود می توانید ارتباط برقرار کنید  و تماس های داخلی به داخلی و رایگان داشته باشد  .

 

 

4 – عدم نیاز به سیم کشی مجزا در راه اندازی VOIP

 

نصب VOIP به شما این امکان را می دهد که گوشی تلفن های خود را به طور مستقیم به درگاه استاندارد شبکه کامپیوتری وصل کنید ، تلفن های نرم افزاری نیز می توانند بر روی کامپیوترهای شما نصب شوند ، بنابراین شما نیازی به نصب و نگهداری یک سیم کشی مجزا برای راه اندازی ویپ  ندارید و با سیستم IP Phone شما انعطاف پذیری بیشتری برای اضافه کردن کاربران و داخلی های جدید دارید .

 

 

5 – توسعه آسان و افزایش ظرفیت

 

با راه اندازی VOIP ، می تواند به راحتی تعداد زیادی خطوط شهری و داخلی را مدیریت کنید .  می توانید بدون صرف هزینه اضافی برای خرید سخت افزار  ، شبکه تلفنی خود را از طریق نصب VOIP  گسترش دهید  . در سیستم های راه اندازی VOIP تلفنی قدیمی اضافه کردن خطوط تلفن  یا اضافه کردن داخلی ها اغلب نیاز به داشتن  سخت افزار و یا  ماژول های گران قیمت دارد ، حتی در بعضی از موارد ناچار هستید که یک سیستم تلفنی کاملا جدید خریداری کنید .

 

 

6 – راه اندازی ویپ و استفاده آسان از تلفن های تحت شبکه

 

 تلفن های معمولی ویژگی های پیشرفته تلفنی را ندارند و نمی توان از امکاناتی همانند  کنفرانس ، صندوق صوتی و ... بر روی آنها استفاده کرد  در صورتی که با نصب ویپ در هر مدل تلفن سخت افزاری  و یا نرم افزاری که مبتنی بر پروتکل SIP باشد ، می توان تمام امکانات تلفنی پیشرفته را  داشت و به دلیل داشتن رابط گرافیکی سیستم تلفنی VOIP کار کردن با آنها بسیار ساده است .

 

 

7 – نصب VOIP و حفظ شماره داخلی 

 

کاربران در صورت تغییر مکان خود این امکان را خواهند داشت که داخلی خود را داشته باشند ، فقط کافی ست که دستگاه تلفن خود را به نزدیک ترین پورت شبکه وصل کنند و در صورتی که در سیستم تلفن های سنتی به راحتی امکان پذیر نبود.

 

 

8 – نصبVOIP و استفاده از رومینگ بین الملل

 

با راه اندازی VOIP به خاطر استفاده از پروتکل SIP تماس ها در تمام اقصی نقاط دنیا قابل دریافت خواهند بود.

 

راهکارهای مختلفی برای ایجاد مرکز تلفن هوشمند تحت شبکه در دسترس است و کارشناسان هانی تک با در نظر گرفتن نیاز های مجموعه شما ، مناسب ترین آنها را به شما عرضه می کنند ، به توصیه ما اعتماد کنید . . . تخصص ما VOIP است .



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fereshteh

مزایای نصب و راه اندازی VOIP

 

استفاده از فناوری‌های جدید در صنعت ارتباطات همواره منافع زیادی در برخواهد داشت اما یکی از سوالاتی که برای اکثر افراد قبل از راه اندازی VOIP پیش خواهد آمد ، این است که نصب VOIP چه مزایایی برای کسب و کارمان خواهد داشت ؟

 

ما قبلا در مقاله‌ای ، به تفصیل به مزایا و امکانات VOIP پرداخته‌ایم اما خالی از لطف نخواهد بود اگر چند مورد آن را اینجا هم برای شما بازگو نماییم :

 

 

کاهش هزینه های مکالمات تلفنی

  : شاید از مهمترین مزایای نصب VOIP ویپ کاهش چشم گیر هزینه‌های مکالمه باشد .

 

ارتباط بین شعب :بعد از نصب

VOIP ویپ در شعب مختلف سازمان ، به راحتی می توان ارتباطات تلفنی بین شعب را برقرار کرد و شما با شعب خود (حتی شعب خارج از کشور) به صورت داخلی و رایگان صحبت کنید .

 

اتصال سیستم تلفنی به ویپ  راه‌کارهای نرم افزاری : به راحتی با نصب

VOIP سیستم تلفنی خود را به انواع CRM های سازمانی و یا به باشگاه مشتریان خود متصل نمایید و از این ارتباط حداکثر استفاده را در جهت بازاریابی موثر تر برای خدمات و محصولات خود ببرید .

 

راه اندازی VOIP

 

خدمات شرکت VoiPing برای راه اندازی سیستم های VOIP

 

 

طراحی و اجرای سیستم‌های VOIP

 

اجرا و راه اندازی سیستم‌های تلفنی مبتنی بر VOIP  به صورت کامل و یا اجرای بخشی از آن که شامل :

 

ارتباطات داخلی

ارتباطات بین شعب

تنظیم و راه اندازی انواع سخت اقزار های VOIP : گیت وی ، خطوط E1 ، SIP Trunk و …..

راه اندازی کال سنتر  , Call Center

راه اندازی کامل یک مرکز تماس حرفه ای شامل توزیع مناسب تماس ها بین اپراتورها براساس الویت ، کارایی و …… , و همچنین ارائه انواع گزارشات مدیرینی در قالب نرم افزار‌های موبایل و تحت وب .

 

ارائه و پیاده‌سازی سیستم نظرسنجی تلفنی از امکانات کال سنتر و یا مراکز تماس VoiPing خواهد بود .

 

 

مشاوره در طراحی و پیاده سازی VOIP

 

برخی از خدمات مشاوره ای VOIP توسط شرکت VoiPing در زیر آمده است :

 

بررسی شبکه و سیستم تلفنی موجود و نیاز های کاربران در اجرای پروژه جدید

بررسی و اعلام سخت افزار های مورد نیاز شما

ارائه نقشه اجرا و فاز مزایا و امکانات VOIP بندی اجرای پروژه به صورت مرحله به مرحله

تهیه طرح سیستم تلفنی و اجرای آزمایشی آن

نظارت بر اجرای پروژه‌ها توسط پیمانکاران

تست کیفیت اجرا و پیروی پیمانکار از استاندارهای راه اندازی VOIP

 

اجرای پروژه VOIP به صورت پایلوت و کاملا رایگان

 

قطعا با بررسی  مستندات و مشخصات فنی نمی‌توان یک انتخاب مطمئن انجام داد . از این رو شرکت VoiPing با راه اندازی یک آزمایشگاه در داخل شرکت شما و ایجاد محیط دمو به صورت کاملا رایگان ، شما را در انتخاب بهترین‌ها کمک می‌کند . از این رو شما فقط ویژگی‌ها را روی کاغذ نمی‌بینید ، بلکه می‌توانید آنها را از نزدیک لمس نمایید .

 

 

تحقیقات و توسعه راه کارهای مبتنی بر VOIP

 

از آنجایی که فناوری ویپ VOIP یک فناوری نو پا می‌باشد ، و هنوز می‌توان راه‌کار‌های زیادی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان کشف کرد ، تیم تحقیق و توسعه VoiPing هر روز بر روی فناوری‌های جدید VOIP مطالعه می‌نماید تا بهترین راه‌کارها را به مشتریان خود ارائه دهد .

 

 

برنامه نویسی و ساخت نرم افزار‌های جانبی VOIP

 

با کمک تیم برنامه نویسی حرفه VoiPing ، به جرات می‎توانیم بگوییم هیچ سناریو و نیازی در سیستم های تلفنی VOIP نیست که نتوانیم برای شما  پیاده سازی نماییم . این تضمین را به شما می دهیم که هر سناریویی در سیستم VOIP قابل اجرا خواهد بود .

 

برخی از نمونه کار هایی که می توانیم برای بهبود کسب و کار شما انجام دهیم :

 

متصل کردن انواع CRM به مراکز تماس VOIP

متصل کردن فروشگاه های اینترنتی به مراکز تماس VOIP

برقراری ارتباط هر نوع پایگاه داده باسیستم های تلفنی مبتنی بر VOIP

 

بهبود در کارایی سیستم VOIP موجود

 

بالا بردن امنیت  ، بالا بردن ظرفیت سیستم تلفنی ویپ ، رفع مشکلات سیستم‌های ویپ از خدمات شرکت VoiPing به مشتری‌های خود می‌باشد .

 

معمولا مشکلات سیستم‌های VOIP در زمینه مشکلات شبکه ، پیکر بندی نادرست  و یا نامناسب بودن تجهیزات و اختلالات در ارتباطات سیستم دیجیتال با سیستم های آنالوگ می‌باشد . همگی این مشکلات توسط تیم VoiPing شناسایی و رفع خواهد شد .

 

 

ارائه انواع آموزش های VOIP

 

یکی از فعالیت های مهم شرکت VoiPing در زمینه آموزش VOIP می باشد . این کار T هم به صورت کلاس‌های حضوری ( عمومی و خصوصی) و هم به صورت دوره‌های مجازی انجام می‌شود  ، با این هدف که هر سازمان کارشناس VOIP خودش را داشته باشد .

 

 

چه شرکتی را برای راه اندازی VOIP در کسب و کار خود انتخاب نماییم ؟

 

با توجه به تخصصی بودن مباحث VOIP ویپ ، برای بهره مندی از مزایا و راه اندازی اصولی یک سیستم VOIP ، طبیعی می‌باشد که از متخصصان و شرکت‌های تخصصی در این زمینه باید استفاده کرد . اما فاکتور‌های لازم برای انتخاب یک شرکت VOIP به جهت راه اندازی یک سیستم پایدار و  اصولی VOIP چیست ؟

 

 

رزومه شرکت ارائه دهنده خدمات VOIP

 

شاید مهم ترین اصل در اینکه به چه شخص یا شرکتی می توان اعتماد کرد ، رزومه آن شخص و یا شرکت باشد . حتما در هنگام انتخاب توجه داشته باشید که شرکت اجرا کننده VOIP رزومه خوبی داشته باشد ، کار‌های بزرگی انجام داده باشد و مشتریانش رضایت کامل داشته باشند .

 

 

هزینه راه اندازی VOIP

 

اگر با چند شرکت جهت نصب  VOIP تماس گرفته باشید با قیمت های متفاوت روبرو شده اید ، قطعا یکی از موارد مهم در انتخاب شما قیمت تمام شده پروژه است ، ارایه راه‌کارهای مقرون به صرفه و با کیفیت با توجه به بودجه مشتری مزیتی بزرگ برای راه اندازی سیستم VOIP خواهد بود.

 

 

وجود پشتیبانی با کیفیت بعد از راه اندازی VOIP

 

سیستم تلفنی از شاه‌راه‌های هر کسب و کاری می باشد ، شاید تصور قطع بودن آن برای چند ساعت بسیار نگران کننده باشد . ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی واقعی در راه اندازی VOIP یک مزیت نیست بلکه یک اصل است و نبود آن شما را دچار ضررهای زیادی خواهد کرد .

 

 

وجود ضمانت کتبی پس از نصب ویپ

 

اگر شما از کیفیت نهایی راه اندازی ویپ ناراضی باشید تکلیف شما چیست ؟ آیا شرکتی که کار نصب ویپ شما را به عهده گرفته است ، حاضر به عودت وجه پرداختی شما می باشد؟ حتما در زمان انتخاب یک مشاور و یا شرکت متخصص VOIP جواب این سوالات را از آنها بخواهید .

نصب VOIP

 

چرا VoiPing را برای راه اندازی VOIP انتخاب کنیم ؟

 

 

هزینه‌های منطقی و مقرون به صرفه برای راه اندازی VOIP برای کسب و کار شما

 

ما اعتقاد داریم می‌شود با ارائه راه‌کارهای منطقی و مقرون به صرفه و همچنین متناسب با بودجه مشتری ، می‌توان تمامی کسب و کارها ، حتی کسب و کارهای نوپا را هم از مزایای یک سیستم VOIP پر قدرت و منعطف بهره‌مند کرد .

 

 

ارائه پشتیبانی واقعی پس از نصب VOIP

 

ما بعد از راه اندازی VOIP بنا بر حجم پروژه حداقل دو ماه پشتیبانی رایگان ارائه می دهیم . در این دو ماه معمولا تمام نواقص سیستم و مشکلات آن بر طرف خواهد شد . نگران نباشید بعد پایان پشتیبانی رایگان باز هم با عقد قرار داد پشتیبانی با هزینه ای بسیار منصفانه کنار شما خواهیم ماند .

 

 

ارائه ضمانت کتبی پس از نصب VOIP

 

ضمانت نامه

شرکت VOIPING  این ضمانت را در قرارداد فی‌مابین خود و شما قید خواهد کرد که در صورت نارضایتی از کیفیت کار ، تمام هزینه پروژه را به شما مسترد خواهد کرد .

 

 

رزومه شرکت VoiPing

 

شرکت ویراپردازش رامان با نام تجاری VoiPing با استعانت از خداوند و اتکا بر دانش متخصصین توانای خود مفختر است که با شرکت ها و سازمان های بزرگی همکاری کرده و با جلب رضایت مشتریان خود هر روز قوی تر در این زمینه فعالیت می کند.



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fereshteh
با برنامه نویسی AMI در استریسک ، برای انواع مراکز تلفنی مبتنی بر استریسک می‌توان انواع داشبوردهای مدیریتی را با هر زبان برنامه نویسی ، توسعه داد . با تسلط بر مفاهیم آموزش AMI  در استریسک به راحتی ابزار‌ها و ماژول‌های کاربردی خود را تولید نمایید . ابزار هایی چون :
 
مانیتورینگ مرکز تماس
مانیتورینگ مرکز تلفن و داخلی‌ها به صورت live
پیاده سازی ماژول تماس خودکار
پیاده سازی انواع سیستم های هشدار
پیاده سازی آموزش AMI در استریسک سازی سیستم‌های امنیتی
داشبورد مدیریتی برای انواع گزارشات مرکز تلفن و یا مرکز تماس
پیاده سازی سیستم یادآوری جلسات
پیاده سازی سیستم اعلام بدهی مشتریان بانک
پیاده سازی سیستم اعلام بدهی مشتریان بانک
 
آموزش AMI در استریسک
 
 

پکیج آموزش برنامه نویسی AMI در استریسک مناسب چه افرادی می‌باشد ؟

  1. علاقه مندان به یادگیری مباحث VOIP
  2. علاقه مندان به توسعه استریسک و برنامه نویسان سیستم های تلفنی
  3. مدیران و کارشناسان IT و شبکه
  4. مدیران مرکز تماس‌

سرفصل های پکیج آموزش AMI

  • معرفی کاربردهای توسعه استریسک با AMI
  • معرفی فایل‌های داخل پکیج آموزشی
  • معرفی ابزارها و برنامه‌های استفاده شده
  • آشنایی با معماری AMI
  • معماری کلی اینترفیس AMI
  • ساختار Event ها
  • ساختار Action ها
  • ساختار Response ها
  • پیکربندی AMI در استریسک
  • بررسی دستورات کاربردی AMI در کنسول استریسک
  • معرفی راه‌های ارتباط با AMI
  • AMI بر روی TCP
  • اتصال به AMI از طریق Telnet
  • AMI بر روی HTTP
  • معرفی api یا وب‌سرویس AJAM  برای اتصال به AMI در مدل HTTP
  • پیکربندی micro web server در استریسک
  • اتصال به AMI از طریق Browser
  • معرفی زبان‌ها و کتابخانه‌ها برای کار با AMI
  • بررسی زبان‌های برنامه‌نویسی مناسب برای کار با Action ها و Event ها
  • معرفی کتابخانه PHPManager برای کار با AMI در PHP
  • معرفی کتابخانه AsterNet برای کار با AMI  در .net
  • ساخت ماژول تماس خودکار به زبان PHP
  • بررسی سناریو  و ساخت پایگاه داده
  • ساخت ماژول تماس‌گیر خودکار (Manager Action)
  • ساخت ماژول بررسی نتایج تماس‌های گرفته شده  (Manager Event)

بررسی سناریوی موجود در بسته آموزش AMI

ماژول تماس خودکار
  • میخواهیم با یک گروه از مشتریانمان در یک زمان به خصوص تماس گرفته شود و پس از برقراری تماس ، آن‌ها را به یک IVR منتقل نماییم .
  • این برنامه با زبان برنامه‌نویسی PHP تولید خواهد شد .
  • لیست شماره مشتریان از یک جدول در پایگاه داده MySQL فراخوانی خواهد شد .
  • زمان‌ مورد نظر برای آموزش برنامه نویسی AMI برقراری تماس‌ با مشتریان با استفاده از سرویس cron در لینوکس مدیریت می‌شوند .
  • موفقیت و یا عدم موفقیت و همچنین دلیل آن ، برای هر تماس در پایگاه داده ذخیره خواهد شد .

پیش نیازهای لازم برای شروع برنامه نویسی AMI

  1. آشنایی با مباحث Dialplan در استریسک
  2. آشنایی به یک زبان برنامه نویسی مانند : #PHP , Python , C  , …

با خریداری بسته آموزش برنامه نویسی AMI چه مزایا و امتیازاتی نصیب من می شود ؟

  1. در حدود ۳۰۰ دقیقه فیلم آموزشی با کیفیت برای آموزش برنامه نویسی AMI در استریسک
  2. جزوه آموزشی , شامل کل مباحث عنوان شده در این آموزش در قالب یک فایل Power Point و یک فایل PDF
  3. تمامی کدهای تولید شده در سناریو‌ی پیاده سازی شده در این آموزش تحت قالب فایل‌‌های  PHP
  4. پشتیبانی فنی به صورت تلفنی و یا تیکت ، با کارشناسان فنی ویپینگ برای مدت زمان ۱ ماه پس از خرید این پکیج آموزشی

آیا آموزش AMI شامل گارانتی هم می شود ؟

صد در صد بله :
 
چنانچه به هر دلیلی پس از خریداری این بسته آموزش برنامه نویسی AMI , این آموزش را کم کیفیت ارزیابی کردید و یا آن را مطابق سرفصل های عنوان شده مشاهده نکردید , فقظ کافیست با واحد پشتیبانی ویپینگ تماس حاصل فرمایید تا وجه پرداختی بدون هیچ گونه سوالی به شما عودت داده شود .


:: بازدید از این مطلب : 1153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fereshteh
بدون شک یادگیری مباحث Dialplan ( بخوانید : دایل پلن ) در استریسک دید وسیع و نگرشی جدید به متخصصان حوزه VOIP در زمینه استریسک و برنامه‌های مبتنی بر آن مانند : الستیکس , ایزابل و FreePBX ، خواهد داد . برای تسلط کامل بر مفاهیم VOIP داشتن دانش Dialplan در استریسک مورد نیاز یک مدیر سیستم‌های VOIP خواهد بود .
 
از طرفی دیگر ، اگر می‌خواهید برنامه نویسی و آموزش دیال پلن در استریسک توسعه سناریوهای مبتنی بر VOIP را شروع نمایید بدون شک شروع کار شما ، آموزش Dialplan در استریسک خواهد بود . توسعه انواع ماژول های ویپ و برنامه نویسی انواع برنامه های مبتنی بر استریسک ، همگی به ناچار گریزی به برنامه نویسی دایل پلن Dialplan خواهند داشت .
 
در این پکیج آموزشی قدم به قدم مراحل و دستورات و معماری برنامه نویسی دایل پلن در استریسک را مرور خواهیم کرد و در طول آموزش چندین سناریوی کاربردی و با ارزش را پیاده‌سازی خواهیم کرد .
 
شما در انتهای این دوره  آموزشی Dialplan در استریسک به تمامی مفاهیم زیر مسلط خواهید شد :
 
  1. معماری و ساختار توسعه برنامه های تولید شده برای سیستم های تلفنی مبتنی بر استریسک
  2. آشنایی با معماری برنامه‌هایی از جمله : الستیکس , ایزابل و FreePBX
  3. یادگیری دستورات پرکاربرد در استریسک برای توسعه انواع سناریوهای تلفنی
  4. پیاده سازی انواع سناریوها و برنامه‌های تکمیلی مراکز تلفن
  5. پیاده سازی انواع سیاست گذاری‌های تلفنی در سازمان
  6. ….
آموزش دیال پلن در استریسک

پکیج آموزش دایل پلن در استریسک مناسب چه افرادی می باشد ؟

علاقه‌مندان به یادگیری مباحث VOIP
مدیران و کارشناسان IT , ICT و شبکه
مدیران مراکز تلفنی و مراکز تماس
مدیران ارشد سیستم‌های VOIP
علاقه‌مندان به توسعه استریسک و برنامه نویسان سیستم‌های تلفنی

سرفصل های پکیج آموزش برنامه نویسی  Dialplan در استریسک

معرفی ابزار‌ها و برنامه‌های استفاده شده در این آموزش
معرفی فایل‌های داخل پکیج آموزشی
مفهوم توسعه در استریسک
معرفی ابزار‌های توسعه در استریسک
مفهوم Channel و بررسی انواع آن در استریسک
تشریح فایل extensions.conf , تعریف Context , Dialplan
آشنایی با : Extension , Priority , n , Label , same , Comment
فراخوانی Context ها و File ها در یکدیگر :
فراخوانی یک Context در Context ای دیگر
فراخوانی زمانبندی شده‌ی Conetxt ها
روش‌های فراخوانی یک فایل در فایلی دیگر
تمرین Dialplan نویسی (مرور عملی مباحث گذشته)
آشنایی کلی با ساختارFreePBX  و ایزوهای مبتنی بر آن
بررسی فرایند ساخت یک داخلی
در استریسک
در ایزوهای مبتنی بر FreePBX
بررسی ارتباط Channel و Context
در استریسک
در ایزوهای مبتنی بر FreePBX
تمرین Dialplan نویسی (مرور عملی مباحث گذشته)
بررسی اپلیکیشن‌های Answer , Playback , Hangup
دیباگ کد‌های Dialplan و آشنایی مختصر با محیط CLI در استریسک
بررسی اپلیکیشن‌های Background , WaitExten , Goto
بررسی اپلیکیشن‌های Verbose , NoOp
بررسی انواع متغییر‌ها در Dialplan
بررسی اپلیکیشن Dial
سناریوی اول : برنامه‌ای هوشمند برای گرفتن موجودی و یا آخرین گردش‌ها از حساب‌ بانکی
اپلیکیشن Dial در CLI استریسک
کار با Local Channel ها در استریسک
آشنایی با Function ها در Dialplan
فارسی سازی فایل‌ها و زبان پیش‌فرض استریسک
بررسی اپلیکیشن‌های SayNumber , SayDigits
بررسی اپلیکیشن Authenticate و DISA
بررسی اپلیکیشن Read , System
بررسی Expression ها در Dialplan
بررسی اپلیکیشن‌های ExecIF, GotoIF , GotoIFTime
سناریوی دوم : ساخت یک منشی دیجیتال یا AA
سناریوی سوم : ساخت آموزش دایال پلن در استریسک برنامه مدیر منشی
بررسی Dial Patterns در استریسک
سناریوی چهارم : بهبود برنامه مدیر منشی قبلی
سناریوی پنجم : بستن ۰۰ برای برخی از پرسنل
کار با رشته‌های متنی در Dialplan
بررسی اپلیکیشن ChanSpy
سناریوی ششم : بهبود عمل شنود FreePBX , Elastix و ایزابل
بررسی Extension های از پیش تعریف شده
آشنایی با Macro و Subroutine ها
آشنایی با مسیر و ماکروهای Dial در FreePBX و ایزوهای مبتنی بر آن

بررسی سناریوهای موجود در این بسته آموزشی

سناریوی اول : برنامه‌ای هوشمند برای گرفتن موجودی و یا آخرین گردش‌ها از حساب‌ بانکی
می‌خواهیم فقط با شماره گیری یک عدد ۳ رقمی و بدون وارد کردن شماره حساب و یا رمز عبور و … موجودی و یا چند گردش حساب بانکی خود را بشنویم .
این عملیات بوسیله Dial کردن سرویس تلفن بانک ارائه شده توسط بانک مورد نظر انجام خواهد شد .
سناریوی دوم : ساخت یک منشی دیجیتال یا AA
یک منشی دیجیتال را با استفاده از امکانات Dialplan ایجاد خواهیم کرد .
سناریوی سوم : پیاده سازی برنامه مدیر ، منشی
می‌خواهیم در سازمان هر کسی که اقدام به شماره‌گیری داخلی مدیر می‌کند ، تماس او به جای مدیر به منشی متصل شود و سپس منشی تماس را به مدیر مربوطه منتقل نماید .
منشی و برخی از کارکنان به صورت استثنا اجازه تماس مستقیم با مدیر را خواهند داشت .
سناریوی چهارم : توسعه برنامه مدیر ، منشی
برنامه مدیر منشی تولید شده در سناریوی قبلی را توسعه خواهیم داد تا این برنامه کاربردی‌تر شود .
سناریوی پنجم : بستن ۰۰ برای برخی از داخلی‌ها
میخواهیم برای برخی از کاربران سازمان امکان تماس با خارج از کشور را مسدود نماییم .
سناریوی ششم : بهبود عمل شنود FreePBX , Elastix و ایزابل
همان‌طور که می‌دانید برنامه شنود موجود در الستیکس و یا ایزابل با کاستی‌های همراه می‌باشد . ازجمله :
با شماره گیری کد شنود هر کسی می‌تواند هر مکالمه‌ای را شنود نماید .
برای شنود یک داخلی خاص ابزاری موجود نمی‌باشد و باید با زدن دکمه “*” داخلی‌ها را برای شنود پیمایش کرد .
این کاستی‌ها را جبران میکنیم تا یک برنامه شنود کامل و کاربردی داشته باشیم :
اجازه شنود مکالمات فقط در اختیار برخی از داخلی‌ها خواهد بود .
می‌توانیم به صورت مستقیم یک داخلی خاص را شنود نماییم .
امکانات مختلفی از جمله صحبت با داخلی مورد نظر در حین شنود مکالمه را به این ابزار اضافه می‌کنیم .

برخی از تمرین‌های موجود در این پکیج آموزشی

تماس با چندین شماره به صورت هم‌زمان ولی با زمان‌های انتظار مختلف
بوسیله یک دستور با سه شماره به صورت هم‌زمان تماس گرفته خواهد شد ولی زمان شروع تماس‌ها و زمان انتظار برای پاسخ هر شماره متفاوت خواهد بود . (تمرین مبحث Local Channel ها)
فعال سازی امکان بی نظیر DISA با استفاده از کلمه عبور
می‌خواهیم امکان استفاده از قابلیت DISA را برای شرکت فعال نماییم با این شرط که برای استفاده از آن ، کاربر باید کلمه عبور را وارد نماید و در صورت صحیح بودن ، اجازه استفاده از این سرویس را خواهد داشت .

پیش نیازهای لازم برای شروع برنامه نویسی دایل پلن

آشنایی نسبی با استریسک یا الستیکس ، ایزابل و یا FreePBX

با خریداری بسته آموزش برنامه نویسی دایل پلن چه مزایایی نصیب من می‌شود ؟

…دقیقه فیلم آموزشی با کیفیت برای یادگیری Dialplan در استریسک
جزوه آموزشی , شامل کل مباحث عنوان شده در این آموزش در قالب یک فایل Power Point و یک فایل PDF
پکیج فارسی سازی الستیکس ، ایزابل و در کل سیستم‌های مبتنی بر استریسک
تمامی کدهای تولید شده در سناریوهای پیاده سازی شده در این آموزش
پشتیبانی فنی به صورت تلفنی و تیکت با کارشناسان فنی ویپینگ برای مدت زمان ۱ ماه پس از خرید این پکیج

آیا این بسته آموزشی شامل گارانتی هم می شود ؟

صد در صد بله :
 
چنانچه به هر دلیلی پس از خرید این بسنه آموزش Dialplan در استریسک , این آموزش را کم کیفیت ارزیابی کردید و یا آن را مطابق سرفصل های عنوان شده مشاهده نکردید , فقظ کافیست با واحد پشتیبانی ویپینگ تماس حاصل فرمایید تا وجه پرداختی بدون هیچ گونه سوالی به شما عودت داده شود .
 
حرف آخر
در نهایت به شما پیشنهاد می‌کنم چنانچه آستین‌های خود را بالا زده‌اید برای داشتن تخصص بیشتر در زمینه VOIP و اگر می‌خواهید ماژول‌ها و سناریوهای دلخواه خود را در ویپ تولید نمایید ، بدون شک اولین قدم شما یادگیری مفاهیم Dialplan خواهد بود . پس همین حالا این قدم را بردارید اما محکم و با اراده .
 
توجه !!!
این مجموعه آموزشی در حال تکمیل شدن می‌باشد . ولی هم اکنون شما می‌توانید آن را تهیه نمایید . پس از بارگذاری قسمت‌های جدید آن‌ها را در قسمت حساب کاربری خود دانلود نمایید .
 
قیمت فعلی این دوره آموزشی تا قبل از تکمیل شدن آن محاسبه شده است . طبیعتا پس از تکمیل شدن کل پکیج آموزشی ، قیمت آن به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد . شما می‌توانید این دوره آموزشی را فقط با قیمت ۶۸ هزار تومان تا قبل از کامل شدن ، تهیه نمایید .
 
درحال حاضر ۱۹ قسمت معادل ۳۵۰ دقیقه از آموزش‌ها بارگذاری شده است .


:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 | نظرات ()